Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności Banku Spółdzielczego w Łobżenicy

Bank Spółdzielczy w Łobżenicy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z  26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.bslobzenica.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 16.06.2023 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 18.02.2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 27.06.2025
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27.06.2025

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny dokonanej przez Bank Spółdzielczy w Łobżenicy.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Banku Spółdzielczego w Łobżenicy mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie (67) 286-00-51.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • informacje, jak możemy się z Toba skontaktować,
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 60 dni.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądania, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Zarządu naszego Banku:

  • Bank Spółdzielczy w Łobżenicy
  • Adres: ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • adres do doręczeń elektronicznych (e-doręczenia): AE:PL-65617-46206-JDTTV-16

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl. Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Bankowość elektroniczna i aplikacja mobilna

Rozwiązania w zakresie aplikacji mobilnej oraz w zakresie bankowości internetowej są częściowo zgodne z wymaganiami WCAG 2.1 na poziomie AA.

Aplikacje mobilne:

Bank Spółdzielczy w Łobżenicy udostępnia następujące aplikacje  mobilne:

  • Nasz Bank w wersji dla systemu Android - sprawdź deklaracje dostępności tej aplikacji
  • Nasz Bank w wersji dla systemu iOS - sprawdź deklaracje dostępności tej aplikacji

Bankowość internetowa:

Bank Spółdzielczy w Łobżenicy udostępnia następujące aplikacje  mobilne:

  • W wersji standardowej - sprawdź deklaracje dostępności
  • W wersji mobilnej - sprawdź deklaracje dostępności

Dostępność architektoniczna

Centrala Banku, budynek ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica

Najbliższe otoczenie budynku:

Łatwe dojście do budynku, nawierzchnia gładka brak wysokich krawężników.

Do budynku prowadzi jedno wejście. Do wejścia prowadzą schody. Przy schodach do wejścia jest winda.

Dalsze przejście zabezpieczone jest kolejnymi drzwiami, przez które może przejechać osoba na wózku.

Miejsce parkingowe:

Na terenie obiektu funkcjonuje parking dedykowany dla klientów bez oznaczonej koperty dla osób niepełnosprawnych.

Wejście do budynku:

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W budynku brak punktu informacyjnego, nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM). W budynku nie ma pętli indukcyjnych ani znaczników nawigacyjnych.

Symbole graficzne wraz z opisem

Symbol

Opis

wozek.png

Dostępne dla osób poruszających się na wózkach

parking.png

Parking

Punkt Obsługi Klienta, budynek ul. 1 Maja 2, 89-310 Łobżenica

Najbliższe otoczenie budynku:

Łatwe dojście do budynku, nawierzchnia gładka, brak wysokich krawężników.

Do budynku prowadzi jedno wejście. Brak pochylni i windy.

Miejsce parkingowe:

Obok budynku znajduje się jedno miejsce parkingowe dedykowane dla klientów bez oznaczonej koperty dla osób niepełnosprawnych.

Wejście do budynku:

Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W budynku dostępna jest lupa powiększająca. W budynku brak punktu informacyjnego, nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM). W budynku nie ma pętli indukcyjnych ani znaczników nawigacyjnych.

Bankomat:

Dbamy o dostępność swoich usług bankowych, w tym bankomatów, dla jak najszerszego kręgu klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. Dostępność poszczególnych bankomatów będzie sukcesywnie dostosowywana w ramach 5-ciu funkcjonalności:

  • Klawiatura PIN z oznaczeniem Braille
  • Naklejki z oznaczeniem w Braille’u
  • Usługa asysty głosowej
  • Brak barier architektonicznych
  • Dostęp dla osób poruszających się na wózkach z asystą
  • Wstęp z psem asystującym/przewodnikiem.

 

 

DEKLARACJE DOSTĘPNOŚCI:

Deklaracja dostępności Internet Banking (Interfejs mobilny)

Deklaracja dostępności Internet Banking (interfejs standardowy)

Deklaracja dostępności aplikacji Nasz Bank (Android)

Deklaracja dostępności Nasz Bank (iOS)

Deklaracja dostępności NOVUM-ATM na bankomatach KEBA evo oraz SIGMA ST400 evo

Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica, zarejestrowany pod nr KRS 0000147594 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 767-00-10-375, REGON 000495556, Kod BIC/SWIFT: POLUPLPR, tel. 67 286 00 51, fax. 67 286 00 49, adres do e-doręczeń: AE:PL-65617-46206-JDTTV-16