• smartKARTA
    #2023

    smartKARTA

    Pragniemy poinformować, że w aplikacji mobilnej Nasz Bank, pojawiła się nowa funkcja smartKARTA, która umożliwia bezdotykową wypłatę gotówki wyłącznie z bankomatu Banku Spółdzielczego w Łobżenicy z wykorzystaniem kodu QR.

    smartKARTA jest bezpłatną nową funkcją aplikacji mobilnej Nasz Bank, która pozwala, w niespotykany do tej pory sposób, obsługiwać bankomaty bez karty, bezpośrednio ze smartfona. Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej i kodu QR wyświetlanego na ekranie bankomatu, gotówkę można podjąć bez dotykania ekranu czy klawiatury tego urządzenia.

    Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

    Jeżeli posiadasz rachunek w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy:

    Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank;

    1. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się
      w bankomacie.
    2. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.

    Do korzytsania z usługi smartKARTA nie jest wymagane posiadanie karty wydanej do rachunku!

    Jeżeli nie posiadasz rachunku w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy:

    1. Zapytaj o smartKARTĘ w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy, załóż atrakcyjny rachunek z dostępem mobilnym.
    2. W Google Play lub App Store znajdź aplikację mobilną Nasz Bank.
    3. Pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj z wielu nowych usług.
    4. Dzienny limit wypłaty za pomocą smartKarta to 1 000 zł.

    Szczegóły znajdziecie Państwo na stronie www.smartkarta.pl  

    Dlaczego warto?

    Łatwa w użyciu
    Bezdotykowy bankomat
    Błyskawiczna transakcja
    Brak opłat
    Bez użycia karty
    Dostęp 24h

    Szanowni Klienci

    W ramach podnoszenia bezpieczeństwa i jakości naszych usług informujemy o zmianie usługi powiadomień SMS-owych na szybszą i bezpieczniejszą usługę internetowej bramki SMSC. Od 20 lutego 2024 r. SMS-y wysyłane do Państwa, powiadomienia z systemu bankowości internetowej oraz SMS Bankingu będą identyfikowały się nazwą banku „BSLobzenica”.

    Jednocześnie informujemy, że do Państwa dyspozycji pozostanie numer telefonu, tj. +48 509 902 962, na który będą mogli Państwo jak dotychczas przesyłać polecenia dotyczące rachunku:
    R -rachunki
    W -ostatnie operacje
    O -oprocentowanie
    ? -spis komend.

    Wysłanie pustego SMS spowoduje otrzymanie informacji o NRB, saldzie oraz dostępnych środkach.

    W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Banku.



    Centrala Banku:

    tel. 67 286 00 51
    fax. 67 286 00 49

    Punkt Obsługi Klienta

    tel. 67 286 04 25

    Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica, zarejestrowany pod nr KRS 0000147594 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 767-00-10-375, REGON 000495556, Kod BIC/SWIFT: POLUPLPR, tel. 67 286 00 51, fax. 67 286 00 49