• BLIK

    BLIK

    Co to jest BLIK?
    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
    • są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank.

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon.

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku.

    Jak aktywować BLIKA?

    1. Pobierz aplikację Nasz Bank ze sklepu Google Play lub App Store,
    2. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej i postępuj zgodnie z komunikatami,
    3. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego z Grupy BPS lub niezrzeszonego Banku Spółdzielczego współpracującego z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK),
    4. Wybierz ikonkę BLIK.
    5. Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji Nasz Bank oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:
    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
    5.  Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana
    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
      - stosuj oprogramowanie antywirusowe
      - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      - aktualizuj przeglądarki internetowe.
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie lub dzwoniąc do Banku.

    Dlaczego warto?

    Wygoda
    Szybko
    Bezpieczeństwo płatności
    Brak opłat
    Przelew na telefon
    Dostęp 24h

    Szanowni Klienci

    W ramach podnoszenia bezpieczeństwa i jakości naszych usług informujemy o zmianie usługi powiadomień SMS-owych na szybszą i bezpieczniejszą usługę internetowej bramki SMSC. Od 20 lutego 2024 r. SMS-y wysyłane do Państwa, powiadomienia z systemu bankowości internetowej oraz SMS Bankingu będą identyfikowały się nazwą banku „BSLobzenica”.

    Jednocześnie informujemy, że do Państwa dyspozycji pozostanie numer telefonu, tj. +48 509 902 962, na który będą mogli Państwo jak dotychczas przesyłać polecenia dotyczące rachunku:
    R -rachunki
    W -ostatnie operacje
    O -oprocentowanie
    ? -spis komend.

    Wysłanie pustego SMS spowoduje otrzymanie informacji o NRB, saldzie oraz dostępnych środkach.

    W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Banku.



    Centrala Banku:

    tel. 67 286 00 51
    fax. 67 286 00 49

    Punkt Obsługi Klienta

    tel. 67 286 04 25

    Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica, zarejestrowany pod nr KRS 0000147594 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 767-00-10-375, REGON 000495556, Kod BIC/SWIFT: POLUPLPR, tel. 67 286 00 51, fax. 67 286 00 49