Polityka prywatności NASZ BANK

1. Aplikacja mobilna Nasz Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Łobżenicy (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Łobżenicy z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek Klienta świadczy usługi za jej pośrednictwem.

2 . Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.

3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:

    a) komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących, 

    b) zyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:

       - pamięci,

       - komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,

       - informacji o lokalizacji,

       - aparatu fotograficznego,

       - danych kontaktów.

4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.

5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.

6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego

7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.

Wersja na dzień: 18 lipca 2019 r.

Autor aplikacji

Od lat specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla sektora bankowego. Jesteśmy integratorem i dostawcą kompleksowych systemów informatycznych dla banków. Tworzymy z pasją aplikacje realizujące obsługę produktów bankowych, gospodarki własnej banku, w tym systemy wspierające analizy i przetwarzanie danych. Oferujemy autorskie systemy bankowości elektronicznej pozwalające na dostęp klienta do usług banku poprzez Internet, telefon, bankomat, bankomat biometryczny i itp. Wieloletni harmonijny rozwój i ścisła współpraca z polskimi bankami spółdzielczymi doprowadziły do uzyskania uznanej pozycji jednego z głównych dostawców autorskich, bankowych systemów IT

Kontakt:

Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o.

ul. Spokojna 9A, 18-400 Łomża

www.novum.pl

Szanowni Klienci

W ramach podnoszenia bezpieczeństwa i jakości naszych usług informujemy o zmianie usługi powiadomień SMS-owych na szybszą i bezpieczniejszą usługę internetowej bramki SMSC. Od 20 lutego 2024 r. SMS-y wysyłane do Państwa, powiadomienia z systemu bankowości internetowej oraz SMS Bankingu będą identyfikowały się nazwą banku „BSLobzenica”.

Jednocześnie informujemy, że do Państwa dyspozycji pozostanie numer telefonu, tj. +48 509 902 962, na który będą mogli Państwo jak dotychczas przesyłać polecenia dotyczące rachunku:
R -rachunki
W -ostatnie operacje
O -oprocentowanie
? -spis komend.

Wysłanie pustego SMS spowoduje otrzymanie informacji o NRB, saldzie oraz dostępnych środkach.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Banku.



Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica, zarejestrowany pod nr KRS 0000147594 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 767-00-10-375, REGON 000495556, Kod BIC/SWIFT: POLUPLPR, tel. 67 286 00 51, fax. 67 286 00 49